Referenciák |
Hazai referenciák:
Vállalatunk legjelentősebb járműszállítása a jogelőd Ganz Villamossági Műveknek a 372 db V 43-as villanymozdonyból volt, amelyek a felújítások révén évről-évre jelentős volumenű munkát biztosítanak még cégünknek.
1973 óta vállalatunk, illetve jogelőd cégei a MÁV-nak több mint 250 állomásához szállítottak és szállítunk ma is D55 és D70 típusú vasúti biztosítóberendezéseket. A GTKB Kft. elődei által gyártott berendezéseket használtak fel több mint 2000 km vasútvonal automatikus térközbiztosítással való ellátásához. A szállított automatikus útátjárók száma megközelíti az 1000 db-ot.
A WSSB WA 350 típusú váltóhajtóművekből jelentős mennyiségben szállítottunk a MÁV részére, míg az ALCATEL elektrohidraulikus váltóhajtóművekből a HTA Kft.-nek (ma Thales Rail Signaling Solutions Kft.).
Export referenciák:
Vasúti készülékek vonatkozásában a korábbi járműrendelő országokat kell megemlíteni, ahová az utóbbi években kisebb nagyobb mennyiségben tartalék alkatrészeket szállítottunk, illetve szállítunk. Ide tartoznak a Tunéziai Vasutak (SNCF), az alexandriai villamos, a Szovjetunió utódállamai a szállított motorvonatok tartalék alkatrészei vonatkozásában, a jugoszláv motorvonatok.
Vasúti készülékekből legjelentősebb referenciánk az indiai CLW, ahová több mint 200 komplett fokozatkapcsolót, valamint fokozatkapcsolókhoz tartalék alkatrészeket szállítottunk jelentős mennyiségben.
Cégünk, illetve jogelődei vasúti biztosító berendezéseket szállítottak Csehszlovákiába (1 nagyállomás, 15 iparvasúti állomás kb. 460 váltóval), Jugoszláviába (24 állomási biztosító berendezés, mintegy 400 váltóval, 240 km automatikus térközberendezés), Kínába (5 db állomás mintegy 300 váltóval és 2 db gurítódomb összesen 80 db iparvágánnyal), Finnországba (3 vonal állomási és térközi vasúti biztosító berendezése mintegy 250 km hosszban) és Malaysiába.
A WA 350 típusú elektromechanikus váltóhajtóművekből 21169 db-ot szállítottunk a berlini WSSB-nek, illetve a SIEMENS AG-nek (közvetve a Deutsche Reichsbahnnak).
PARTNEREINK