Ar 163P Pneumatikus áramszedő |
A trolibusz a felsővezetékre pneumatikus működtetésű áramszedővel csatlakozhat. Fő részegységei:
- áramszedő,
- talprész,
- szigetelő tartó,
- rúdtartó rúddal,
- pneumatikus működtető berendezés,
- központosító berendezés,
- fékező berendezés,
- áramszedő fej.
Az áramszedő rudak vízszintesen és függőlegesen elfordulásra képesek. A felengedésük a vezető által gombnyomással kezdeményezhető azon felsővezeték szakasz alatt, amely rendelkezik a fej vezetékhez terelésére alkalmas segédeszközzel. Amennyiben nincs a vezetéken megvezető rendszer, a fej kézzel egy rúd segítségével is a felsővezetékre helyezhető.
A rudak leengedése szintén automatikusan elvégezhető és a központosító berendezésnek köszönhetően függetlenül az oldalkinyúlás mértékétől azokat mindig középre viszi. A nyugalmi helyzetben a rögzítőrendszer olyan, hogy akkumulátoros üzem közben is megakadályozza a rudak helyükről történő elmozdulását.
MŰSZAKI ADTOK
Maximális feszültség: | 1200 V |
Névleges áram: | 400/600 A (@4sec) |
Áramfelvétel: | <1A (vezérlés) |
Nyomóerő a vezetéken: | 80-150 N |
Levegőnyomás: | 6.0 – 12.0 bar |
Elfordulás (vízszintesen): | 55° |
Elfordulás (függőlegesen): | 0-45° |
Rúdhossz (általános): | 5260 mm |
Teljes tömeg: | 250 kg |
KIUGRÁSI DIAGRAM
LETÖLTHETŐ ADATOK
KÉPEK
VIDEÓK
Az áramszedő a CEI-9-49, EN 60077, EN 50155, EN 61373, EN 50502 szabványok követelményeinek is megfelel.
Cégünk az áramszedő gyártásán túl javítását és alkatrészeinek utángyártását is vállalja.