AFp 424S Félkarú pneumatikus vasúti áramszedő |
Felhasználási terület:
Nagyvasúti vontató járművek primer áramkörének a felső vezetékkel való mindenkori üzembiztos villamos kapcsolat létesítése 160 km/h sebességhatárig.
Készülék leírása:
Az áramszedő alapkeretből, működtető rendszerből, karrendszerből és csúszósaruból áll.
A váz alapkerete zárt alakos, illetve körszelvényű csövekből összehegesztett szerkezet. Ebben vannak csapágyazva az áramszedőfejet mozgató karok.
A karrendszer csapágyak segítségével kapcsolódik az alapkerethez.
Az alsó nyomókar két önbeálló csapággyal az alsó húzókar egy csapággyal kapcsolódik az alapkerethez.
Az emelőkarra van erősítve csavaros szorítóval a V alakban széttartó felső kar két szára. Így olyan csuklós szerkezetet kapunk, melynél a felső kar másik vége –az áramszedő működési tartományában- közel függőlegesen mozog, ha a nyomókart az alapkeretben elforgatjuk.
Az alapkeretre kerül felszerelésre a működtető rendszer.
A nyomóerő beállítása elektromos vezérléssel (MCU) történik.
MŰSZAKI ADATOK
Névleges feszültség: | 25 kV, 50Hz |
Névleges áram a jármű álló helyzetében: | 60 A |
Névleges áram a jármű haladása közben: | 240 A |
Csúszósaru szélessége: | 1950 mm (4A profil, UIC 608 D1) |
A csúszóbetét legkisebb hossza: | 1150 mm |
Statikus nyomóerő: | 75 ±10 N |
Nyomóerő max. megengedett értéke: | 120 N |
Max. megengedett sebesség: | 160 km/h |
Működtető levegő nyomása - Betáplálási ponton (max): - Szabályozott nyomás: |
10 bar < 5 bar |
Emelési idő: | 6-8 sec |
Süllyedési idő: | 3-4 sec |
Teljes tömeg: | 138 kg |
Az áramszedő az alábbi szabványok követelményeinek felel meg:
- UIC 505, UIC 605, UIC 606, UIC 608, MSZ EN 50206
Cégünk az áramszedő gyártásán túl javítását és alkatrészeinek utángyártását is vállalja.